30.9.14

Simulare accident DN1

 Probabil ati auzit de accidentul de pe DN1, accident in urma caruia si-au pierdut viata 6 oameni. Din pacate, inconstienta unui om, a dus la moartea a 5 oameni nevinovati.
 Un incident nefericit, ce nu putea fi prevenit sau ocolit. Aceasta este o situatie in care nu exista nici o sansa de a evita un astfel de impact. Indiferent ca esti in miscare sau esti stationat, sansele de a supravietui sunt aproape minime.
 Pentru cei care inca nu realizeaza cat de dur este un impact frontal, o sa impart cauzele accidentului, in doua categorii, si anume:
avem cauza umana, care in aceasta situatie, pare sa fie o problema psihologica, si cauza tehnica, avand un factor clar, viteza extrem de mare.
 Daca prin teste, omul nu poate rezista unui impact frontal, la o viteza mai mare de 64 km/h, imaginati-va ca viteza impactului frontal al acestui accident, a fost undeva la 240-250 km/h (Daca doua masini se lovesc frontal, si ambele au viteza de 30 km/h,, atunci viteza de impact va fi de 60 km/h, deoarece, la impactul frontal, vitezele se aduna!).
 Am incercat sa fac o simulare a accidentului, pentru a va face o idee despre puterea impactului dintre cele doua masini. Am aplicat viteza de 180 km/h - Daciei Logan si 120 km/h BMW-ului.
  Sa speram ca din tot acest lucru rau, lumea sa inteleaga ca, condusul nu e o joaca si nici un mod de relaxare.
Dumnezeu sa-i ierte pe cei 5!


3 comentarii:

Daca ar fi fost implementat sistemul SAFENCE in Romania nu vor mai fi atat de multe coliziuni frontale. Informatii puteti gasi aici pe pagina safence sau direct pe http://safence.ro

Doare si doar uitandu-te la simulare, daramite in realitate. Acum ca evenimentul este deja consumat nu ne ramane decat sa speram ca decesele au fost instantanee ca sa nu fi suferit. Bine ar fi sa monteze acele separatoare de sens cat mai repede, chiar eu am avut intr-o noapte o caruta care a traversat DN1-ul tot intre Campina si Ploiesti. Norocul meu a fost ca mi-am dat seama vazand cum luminile masinilor din fata dispar pentru cateva clipe, caci caruta nu era semnalizata deloc.

Acest parapet SAFENCE numarul unu mondial a fost implementat in Congo, India, tari care nu sunt la nivelul Romaniei. Numai Romania inca tegiverseaza. Lucram incontinuare sa-l implementam
http://safence.ro/images/india.jpg

Trimiteți un comentariu