19.12.09

Despre noi

Acest site a luat nastere pe data de 19 decembrie 2009.
Dupa ce am esuat cu o alta campanie impotriva accidentelor,am creeat acest site,special care se va ocupa numai de aceasta tema.Speram sa fie luat in considerare de catre conducatorii auto care vor intra aici,dar si de cei care nu au permis de conducere.

Azi 04.07.2011 am reinceput campania impotriva accidentelor rutiere, daca atunci cand am deschis site-ul, v-am zis ca nu am avut succes si de aceasta data, va spun ca din nou a fost un esec aceasta campanie. In afara de vizitatori, care doreau doar link/ banner exchange, altcineva nu era interesat de acest site.
Cu ce venim nou de aceasta data?

- nu vom mai face link/ banner exchange, ci doar contra cost. Toti banii care vor veni din plasarea linkurilor/ bannerelor, se vor folosi pentru intretinerea blogului, crearea materialelor de promovare: stikere, brelocuri, tricouri, bradulete pentru masini etc. (toate personalizate)
- ne propunem sa organizam concursuri cu premii, pentru inceput pe blog, iar daca vom avea parte de sponsorizari, vom organiza concursuri atat in scoli cat si pe strada.
- sustinem organizarea de curse legale!
- speram sa fim ajutati in realizarea unui videoclip de promovare, dar si a unei melodii.
- speram sa fim sustinuti de catre echipajele SMURD si cele ale politiei rutiere.
- dorim sa se introduca si doua legi(momentan):

1) biciclistii cat si detinatorii de scutere, fie ele de 49 cmc, sa posede permis sau un act care sa dovedeasca ca au habar de regulile de circulatie (limita de varsta 14 ani pentru biciclete si 16 pentru scutere)

2) adaugarea a cel putin o ora pe saptamana in programul elevilor din scoala primara, pentru invatarea si cunoasterea pericolelor din trafic, atat ca pieton, dar si ca sofer si ce responsabilitati au.

Ne dorim sa se scoata rovinieta, atata timp cat strazile sunt adevarate capcane, ele fiind responsabile in multe accidente rutiere!

Deocamdata, cam atat, completam pe parcurs cu ce mai vrem!
Daca aveti curiozitatea, de ce vorbesc la plural, desi postez doar eu pe site, va raspund cu mare drag, atata timp cat aceasta campanie este sustinuta de de voi, inseamna ca nu sunt singur!

2 comentarii:

Multa bafta cu acest proiect; chiar este nevoie de o campanie de constientizare asupra riscurilor legate de trafic

Va felicit pentru constientizarea pe care o faceti! Eu am creeat de asemenea o campanie impotriva acctidenteol rutiere si impreuna cu colegii SMURD de pe http://forum.pompierii.info/subiect-accidentele-rutiere-si-prevenirea-lor?pid=6214#pid6214 abordam acest subiect cu maxima seriozitate! De asemenea voi creea un articol pe blogul prsonal si voi pune linkul vostru ca parteneri. Tinem legatura! Secarianu Florentin-Razvan, subfiter pompier

Trimiteți un comentariu