23.10.11

Pericol permanent pe sosea!

Fie ca esti sofer, fie ca esti pasager, urcandu-te in masina esti predispus unui pericol in permanenta.
Acest lucru ar trebui sa-l stie toti soferii si pasagerii si ar trebui bagat bine la cap.
O data urcat intr-o masina si plecat la drum, trebuie sa fii constient de faptul ca in orice moment se poate intampla o nenorocire, chiar si pe un drum liber.
Renuntati la ideea aceea tampita: "Mie nu mi se poate intampla!"... Gresit, oricui i se poate intampla.
Respectati regulile de circulatie, conduceti cu prudenta, iar la nevoie lasati de la voi, de cele mai multe ori aceste acte de politete va pot salva viata.
Cei care insotesc conducatorul auto sa nu faca miscari bruste, sa nu-l bruscheze sau sa nu-i atraga atentia. De asemenea, chiar daca pare ciudat si de ras, nu purtati o discutie in contradictoriu cu persoana care conduce autovehiculul. In momentul unei astfel de discutii, creierul nu mai functioneaza cum trebuie, concentrarea asupra condusului scade, iar astfel timpul de reactie si reflexele sunt afectate.
De fiecare data cand va urcati in masina, purtati centura de siguranta, inclusiv pasagerii din spate. NU MAI TAIATI CENTURILE DE PE BANCHETA DIN SPATE!... sunt folositoare, invatati-va copii sa le poarte!
Sper ca ati bagat la cap aceste mici sfaturi, iar acum sper sa va uitati la clipul urmator, in care o masina care mergea regulamentar, este lovita in plin de o masina care intra pe contra-sens.
Un ultim sfat, pastrati o distanta corespunzatoare, NU mai stati in curul celui din fata. Veti vedea cat de mult conteaza asta, in clipul urmator, unde cel care a filmat, daca era cu 10 metri mai aproape de cel din fata, era si el implicat in accident.



2 comentarii:

salut!
dacă şi amatorii ar învăţa "regula celor două secunde" la şcolile de conducători auto tot ar fi mai bine....
eu nu pot să văd "cretineala" din trafic...atunci când dau de un astfel de specimen, mă întreb dacă a făcut şcoala la Piteşti?!!!

cu stimă.,
mihai
NU sunt un înger, dar niciun "drac împiedicat"

p.s. uite dacă tot te ştii în acest domeniu ai putea să faci o "cercetare". dacă ai acumula nişte date de la poliţie cu marca de autoturism implicat într-un accident.
mă interesează drumul parcurs de la "accidentul simulat la accidentul "accidentat".
Nu ştiu dacă ai avea acces la asemenea date, mă gândesc că nu ar fi o publicitate negativă, însă ar fi o "portiţă" în alegerea unui autoturism.

În ultima perioadă au avut loc două accidente grave soldate cu morţi, destul de mediatizate în care a fost implicat loganu...cel de 3 stele ncap...

tare mult a-şi vrea să ştiu dacă ai cunoştinţă de vreun asemenea "clasament"; şi anume - un autovehicul a luat 3 stele la simulare, dar în realitate au murit "manechinele"
sincere condoleanţe famililor!

O sa incerc sa ma documentez, iar daca aflu ceva, fi sigur ca voi posta.
Problema accidentelor nu tine neaaparat de autotorisme. In general vitezele la care se produc accidentele sunt mari, de aceea se lasa cu victime.
Daca te refereai la accidentul lui huidu, sa stii ca acolo au fost mai multi factori care au facut ca cei din logan sa moara. Unul din ei este forta celor doua masini care difera din cauza masei. Daca loganul se lovea de o masina cu clasa asemanatoare sau egala, fi sigur ca nu mureau, pe cand lovindu-se de un Suv e ca si cum s-ar fi lovit de un perete.
Daca te uiti atent la testul euro ncap al celor doua masini, vei vedea ca dupa impact "daunele" sunt asemanatoare, asa ca problema aici a fost doar forta si nu viteza cum s-au agitat astia pe la tv. Si desigur ghinionul si neadaptarea la conditiile meteo.
Uite un clip unde se testeaza rezistenta la impact a unei masini de clasa mica cu una de clasa mare. ca sa-ti faci o idee si sa vezi ca nu loganul e capul rautatilor, si ca singurul motiv pentru aparitia lui in majoritatea accidentelor e ca numarul de detinatori ai acestui autotorism in Romania este foarte mare: http://www.youtube.com/watch?v=58zqJCtUjSI&feature=related

Trimiteți un comentariu