9.7.10

Profesionistii riposteaza

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic aici,programul incarcat pe care l-am avut m-a retinut,dar acum ca am terminat,o sa-mi continui treaba si o sa incerc sa scriu cat mai des.
Astazi am primit un comment usor jignitor la adresa mea,din partea unui "profesionist" care sustinea ca el conduce la perfectie si cu viteza,iar accidentele rutiere sunt cauzate de copii de bani gata.
Ce sa zic,se pare ca cele aproximativ 30 de mii de persoane care au murit in ultimii 11 ani,au fost vitimele copiilor de bani gata.Dar sa trecem peste si sa revenim la subiect,vreau sa postez un video creat tot de acea organizatie din Australia,care demostreaza cat de "buna" e viteza.Vizionati-l si dupa comentati...nu ma astept la mesaje ortodoxe din partea "profesionistilor".



Update!Mai postez un video,poate ala nu va convinge!



Conduceti cu grija!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu